Tuesday, April 3, 2012

Adam Adli kena Tumbuk !!!

Penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi seramai 433 keluarga telah turun untuk menyaksikan bermulanya era baru dalam kehidupan mereka, kerana pembangunan rumah baru mereka akan bermula. Tapi bila tiba di tapak, mereka disambut dengan ganas oleh samseng-samseng Pakatan yang dibawa oleh Nurul Izzah. 



Rundingan penduduk pangsapuri PKNS Kampung Kerinchi dekat Kuala Lumpur bersama pihak berkuasa tempatan (PBT) yang mahu merobohkan kediaman mereka pagi ini dicemari oleh insiden aktivis pelajar, Adam Adli yang mengaku ditumbuk. Menurut saksi kejadian, Adam Adli Abd Halim kelihatan ditumbuk ketika menuruni pangsapuri empat tingkat itu oleh lelaki, dipercayai penduduk setempat. Adam yang hadir bersama seorang lagi aktivis pelajar Ekhsan Bukhari kelihatan mengalami kecederaan di bahagian bibir dan mata.


      (sumber : Click sini)

Hahahaha....memang aku gelak besar la dengar citer ni...padan muka Adam Adli ni..nak tunjuk hero sangat....apa macam bang? sedap kene belasah? nak lagi tak? Dahla kene gantung sem, ni buat hal lagi....kalau ikut undang-undang aku memang ko ni tak layak bergelar mahasiswa, tak layak dapat keje....biar ko rasa macam mana gelapnya masa depan ko... ikutla sangat Nurul Izzah tu, apa yang ko dapat?? ni ha ko dapat..........


Apa-apa pun kita layan video Adam Adli kena penumbuk...best punyerrr !!!



No comments:

Post a Comment